Odbieramy czat średnio w mniej niż 10 sekund.
Czekamy na Twoje zgłoszenie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Wypełniając wszystkie pola, również opcjonalne, ułatwisz nam i przyspieszysz odpowiedź na Twoje pytanie. Postaramy się jak najszybciej rozwiązać twój problem.
Kontakt na Czacie prowadzimy w formie nieformalnej, staramy się tworzyć przy tym więź z użytkownikami naszej strony. Używamy zwrotów na "Ty", odchodzimy od formalnego podziału Klient-konsultant, umożliwiamy swobodę konwersacji.
Zatem pisz śmiało! Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!
W ciągu 1 minuty możesz zostać naszym Nowym Graczem! Śmiało skorzystaj z dostępnych metod płatności i dokonaj pierwszego depozytu. Na koncie tymczasowym możesz grać do osiągnięcia określonego limitu stawek, nie ma możliwości dokonania wypłaty. Sprawdź Regulamin § 5.
Nie ma określonego czasu na dokonanie pełnej rejestracji konta gracza. Jedyne ograniczenia to brak możliwości wypłat oraz określony limit stawek postawionych zakładów - 5200 PLN, jeśli ją przekroczysz, dalsza gra nie będzie możliwa do momentu ukończenia pełnej rejestracji i weryfikacji przesłanych dokumentów.
Niestety większość promocji jest wyłączona dla konta tymczasowego. Jeżeli chcesz bez ograniczeń korzystać z całej naszej oferty, wybierz pełną rejestrację.
W takich przypadkach, zakład zostanie rozliczony jako anulowany, gdy gra nie zostanie rozpoczęta po upływie odpowiedniej ilości godzin od planowanego czasu rozpoczęcia wydarzenia (Zasady są opisane w Regulaminie specjalnym dla każdej dyscypliny sportowej).
Reklamację można złożyć zgodnie z postanowieniami części VIII Regulaminu Zakładów Sportowych, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłaniu go do nas pocztą na adres Spółka LV BET Zakłady Bukmacherskie Sp. z o. o., ul. Melchiora Wańkowicza 3 40-384 Katowice, bądź na [email protected]
Jesteśmy legalnym bukmacherem i posiadamy zgodę Ministerstwa Finansów RP na prowadzenie zakładów bukmacherskich na terenie naszego kraju. Licencja o numerze PS4.6831.9.2016.EQK została wydana dnia 13 maja 2016r.
Jeżeli Twoja wypłata została anulowana, zawsze wysyłamy wiadomość z wyjaśnieniem powodu anulacji na skrzynkę mailową gracza. Zachęcamy do sprawdzania swojego maila. Jeśli korzystałeś z promocji, prawdopodobnie nie wykonałeś wymaganego obrotu. W przypadku kiedy wpłacony został tylko depozyt, wymagany obrót to minimum 50% wpłaconej kwoty. W przypadku dalszych pytań wystarczy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat na żywo dostępny 24/7 lub mailowo na adres [email protected].
W celu zmiany rachunku bankowego przypisanego do konta Gracza należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta za pomocą Czatu na żywo lub mailowo na adres [email protected].
Zazwyczaj weryfikacja konta trwa do 30 minut. Jeśli jednak zdjęcie dokumentu nie spełnia wymagań zawartych w Regulaminie z pewnością otrzymasz informację mailową w tej sprawie.
Aby wykorzystać bonus z mnożnikiem należy wytypować odpowiedni kupon i aktywować mnożnik.
W przypadku urządzenia stacjonarnego, aby użyć bonus z mnożnikiem należy kliknąć w zielony kafelek (Bonus/Wybierz Bonus) widoczny nad kuponem, a następnie potwierdzić jego aktywację.
W przypadku urządzenia mobilnego, aby użyć bonusu z mnożnikiem należy nad kuponem kliknąć w “koło zębate”, a następnie należy wybrać: “Mnożnik wygranej x”. Prosimy pamiętać, iż użycie bonusu z mnożnikiem będzie możliwe tylko przy zakładach KOMBI składających się z minimum 3 zdarzeń, o łącznym kursie minimalnym kuponu 2.50 oraz minimalnym kursie każdego zdarzenia wynoszącym 1.25.
Możliwe, że jeden z Twoich kuponów, postawionych w poprzednim tygodniu, spełnił wymagania naszej promocji Bezpieczny kupon 5+, sprawdź TUTAJ warunki. Jeśli jednak masz wątpliwości, skontaktuj się z nami na czacie lub mailowo.