Kilka słów o nas!
Jesteśmy dumni z naszej różnorodności, wzajemnego szacunku i rozrywkowej atmosfery, co daje nam poczucie “drugiego domu”. Stawiamy na nietuzinkowe rozwiązania, kreatywne myślenie, otwartość na zmiany i odwagę potrzebną do podbicia globalnego rynku iGaming. Skądkolwiek jesteś - tak długo jak masz uśmiech na twarzy i głowę pełną pomysłów - przyjmiemy Cię do naszej rodziny z otwartymi ramionami!
Jakie będą Twoje główne obowiązki na tym stanowisku?
Codzienne obowiązki na stanowisku Doradcy klienta skupiają się wokół kontaktów telefonicznych, ale to nie oznacza, że jesteśmy typowym Call Center!
Dlaczego? Już mówimy.
Przede wszystkim dlatego, że nic nikomu nie sprzedajemy! a kontakt z naszej strony polega na propozycji skorzystania z bonusów, które przygotowaliśmy dla naszych klientów, oczywiście dbając o jak najwyższy poziom obsługi!
Dodatkowo, nasz dział liczy zaledwie kilka a nie kilkadziesiąt osób! Cisza i spokój gwarantowane.
Współpracujemy również z innymi działami, w szczególności z działem Customer Support, do którego z czasem możesz dołączyć, jeśli tylko będziesz chciał/a.
Dołącz do nas, jeśli
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą i przyjaźnie nastawioną,
- potrafisz budować dobre relacje i cenisz sobie kontakt z klientem,
- w rozmowach telefonicznych czujesz się swobodnie,
- cierpliwość, dokładność i sumienne wykonywane powierzonych zadań to jedne z Twoich zalet,
- wykazujesz gotowość do pracy stacjonarnej w naszym biurze w Łodzi,
- dysponujesz wolnym czasem w dniach: od poniedziałku do piątku, w przedziale godzinowym 9-19,
- a dodatkowo posiadasz doświadczenie zawodowe związane z obsługą klienta,
- wykazujesz zainteresowanie sportem (mile widziane 😊)
to jesteś kandydatem jakiego szukamy!
Z naszej strony możesz liczyć na:
- szkolenie na start – nauczymy Cię wszystkiego zanim przystąpisz do pracy,
- elastyczne godziny pracy - zaczynasz pracę, o której chcesz pomiędzy 9 a 11,
- pracę w systemie jednozmianowym, od poniedziałku do piątku,
- możliwości rozwoju zawodowego – stawiamy na awans wewnętrzny i nieustanny rozwój naszego produktu,
- brak nudy! realizujemy wiele ciekawych projektów, a jeszcze więcej mamy w planach,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, bonusy świąteczne, imprezy integracyjne, wyjścia teamowe, nowoczesne biuro w centrum miast.
Aplikuj i dołącz do nas!
Warunkiem koniecznym do udziału w naszym procesie rekrutacyjnym jest zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami na temat administratora danych osobowych oraz przysługujących Ci praw dotyczących ochrony Twoich danych osobowych, które znajdziesz na naszej stronie internetowej w zakładce praca oraz umieszczenie w CV obowiązującej klauzuli/klauzul podanych poniżej.
“Na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów dotyczących ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, NIP: 9542751776, KRS: 0000534588 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego”.
Aby wziąć udział w naszych przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej klauzuli:
„Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice, NIP: 9542751776, KRS: 0000534588 w celu realizacji procesu rekrutacyjnego w przyszłych procesach rekrutacyjnych. Moja zgoda jest ważna do odwołania, lecz nie dłużej niż przez 24 miesiące od daty wysłania wiadomości.”
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest LV Bet Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. ul. Melchiora Wańkowicza 3, 40-384 Katowice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (dalej: „IOD”), z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@lvbet.pl.