Faq

Rejestracja

Jak mogę zarejestrować się na Państwa stronie?

Możesz zarejestrować się na naszej stronie za pomocą jednego kliknięcia myszką w przycisk “Zarejestruj” znajdujący się na górze strony. Następnie będziesz poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, przesłanie wymaganych dokumentów oraz potwierdzenie adresu e-mail. Po przesłaniu dokumentów Twoje konto zostanie zweryfikowane w ciągu 15 minut i wówczas będzie można w pełni korzystać z naszego serwisu.

Czy mogę zarejestrować więcej niż jedno konto?

Zgodnie z Regulaminem jedna osoba może posiadać tylko jedno konto.

Czy muszę założyć konto na Państwa stronie, aby móc skorzystać z oferowanych zakładów?

Wymagane jest utworzenie konta na naszej stronie przed rozpoczęciem gier i zakładów, ponieważ wówczas potwierdzasz, że jesteś osobą pełnoletnią i świadomie akceptujesz postanowienia Regulaminu.

Czy muszę wpłacić pieniądze, aby otworzyć konto na www.lvbet.pl?

Możesz otworzyć konto bez wpłacania jakichkolwiek środków pieniężnych, aczkolwiek żeby postawić zakład będą wymagane środki na koncie.

Dlaczego przy rejestracji wymagacie tylu danych osobowych?

Wymagane przez nas dane wraz z fotokopią dowodu tożsamości lub paszportu potrzebne są do sprawdzenia pełnoletności Klienta oraz pełnej weryfikacji tożsamości. Wymóg ten wynika z powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej określonego w Ustawie o grach hazardowych - Artykuł 15d ust. 3 w związku z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Finansów z dnia 18 maja 2017 r. w sprawie sposobu oraz zakresu archiwizacji danych związanych z urządzanymi grami hazardowymi przez sieć Internet oraz Artykuł 20 ust. 5-7 w związku z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 czerwca 2010 r. W sprawie zaświadczeń o uzyskanej wygranej oraz ewidencji zaświadczeń i ewidencji wypłaconych (wydanych) wygranych.

Moje konto

Zapomniałem swoją Nazwę Użytkownika. Co mogę zrobić, aby ją odzyskać?

W celu odzyskania nazwy użytkownika należy skorzystać z opcji przypomnij hasło, klikając w link do ustalenia nowego hasła gracz zostanie przeniesiony na stronę, gdzie w górnej części login będzie widoczny.

Zapomniałem hasła. Co mogę zrobić, aby je odzyskać?

Wybierz opcję “Przypomnij hasło”, podaj swój adres e-mail, na który zarejestrowałeś Konto Gracza w LV Bet, a następnie wykonaj kroki opisane w instrukcji. Uwaga: link, który zostanie przesłany na Twój adres e-mail może być użyty tylko jeden raz. Ponowne otwarcie linka nie jest możliwe. Pamiętaj, że pięciokrotne wpisanie niepoprawnego hasła spowoduje zablokowanie konta na 1 godzinę. Po upływie tego czasu Twoje konto zostanie automatycznie odblokowane. Ponadto w każdej chwili zachęcamy do rozmowy na czacie na żywo lub kontaktu z [email protected].

W jaki sposób mogę zmienić hasło do konta?

Możesz zmienić hasło po zalogowaniu się na konto, klikając w Nazwę Użytkownika i wybierając opcję “Zmień Hasło”.

W jaki sposób mogę zmienić adres e-mail?

Aby zmienić adres email, należy wysłać do nas z nowej skrzynki prośbę o zmianę, potwierdzając ją dokumentem tożsamości (dowodem osobistym lub paszportem). Proszę wysłać zgłoszenie na adres [email protected].

Nie mogę zalogować się na swoje konto. Co powinienem zrobić?

Upewnij się, że wpisywane Nazwa Użytkownika oraz hasło są poprawne. Pamiętaj, że hasło rozróżnia wielkie i małe litery, dlatego też sprawdź, czy klawisz Caps Lock nie został przypadkowo wciśnięty. W przypadku dalszych problemów z logowaniem się, skontaktuj się proszę z naszym Działem Obsługi Klienta korzystając z opcji czatu na żywo lub wysyłając wiadomość na adres [email protected]. Nasi Doradcy pomogą Ci w rozwiązaniu problemu.

Moje konto jest zablokowane. Co powinienem zrobić?

Istnieją różne przyczyny zablokowania konta, np. nieprawidłowe pięciokrotne wprowadzenie hasła lub procedury bezpieczeństwa. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta korzystając z opcji czatu na żywo lub wysyłając wiadomość na adres [email protected] z podaniem detali Twojego konta. Nasi Doradcy skontaktują się z Tobą po sprawdzeniu Twojego profilu.

Czy mogę zmienić swoją Nazwę Użytkownika?

Ze względów bezpieczeństwa zmiana Nazwy Użytkownika nie jest możliwa.

Chciałbym/chciałabym zablokować swoje Konto Gracza. Co muszę zrobić?

Jeśli chcesz wykluczyć się z gry na czas 24 godzin lub 90 dni, możesz zablokować konto gracza w zakładce MOJE KONTO, Ustawienia Odpowiedzialnej Gry. Oczywiście zawsze możesz skontaktować się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat na żywo dostępny 24/7 oraz e-mail [email protected].

Chciałbym/chciałabym zamknąć na stałe swoje Konto Gracza. Co muszę zrobić?

W celu całkowitego zamknięcia konta gracza należy przejść do zakładki Ustawienia Odpowiedzialnej Gry na swoim profilu gracza i skorzystanie z opcji samowykluczenia permanentnego. Proszę jednak pamiętać, iż ta opcja nie jest odwracalna. Oczywiście zawsze możesz skontaktować się w tym celu z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat na żywo dostępny 24/7 oraz e-mail [email protected].

Co daje mi szybka rejestracja?

​W ciągu 1 minuty możesz zostać naszym Nowym Graczem! Śmiało skorzystaj z dostępnych metod płatności i dokonaj pierwszego depozytu. Na koncie tymczasowym możesz grać do osiągnięcia określonego limitu stawek, nie ma możliwości dokonania wypłaty. Sprawdź Regulamin § 5.

Jak długo konto może być tymczasowe? Kiedy muszę dokonać pełnej rejestracji?

​Nie ma określonego czasu na dokonanie pełnej rejestracji konta gracza. Jedyne ograniczenia to brak możliwości wypłat oraz określony limit stawek postawionych zakładów - 5200 PLN, jeśli ją przekroczysz, dalsza gra nie będzie możliwa do momentu ukończenia pełnej rejestracji i weryfikacji przesłanych dokumentów.

Czy posiadając konto tymczasowe mogę skorzystać z bonusów?

​Niestety większość promocji jest wyłączona dla konta tymczasowego. Jeżeli chcesz bez ograniczeń korzystać z całej naszej oferty, wybierz pełną rejestrację.

Ile wynoszą opłaty administracyjne?

Jakie opłaty? Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat. Otworzenie konta w LV BET jest całkowicie darmowe.

Czy mogę posiadać dwa konta bankowe połączone ze swoim kontem Gracza?

​Niestety nie ma takiej możliwości, do konta Gracza może być przypisane wyłącznie jedno konto bankowe. Jeśli chcesz wypłacić środki na inny rachunek, skontaktuj się z nami w celu zmiany rachunku poprzez Czat na żywo lub mailowo na adres [email protected].

Płatności

Czy mogę użyć więcej niż jednej formy wpłaty środków na moje konto gracza w LV BET?

Tak, ale możesz zostać poproszony o przesłanie dodatkowej dokumentacji przy dokonywaniu zmian w sposobie wpłacania pieniędzy na konto w LV BET.

Czy mogę przesyłać pieniądze z jednego konta na inne?

Zgodnie z Regulaminem nie ma możliwości przesyłania pieniędzy między kontami.

Wpłata

Jakie formy wpłaty są akceptowane?

Akceptujemy wpłaty poprzez Paymenticon, Skrill, Przelewy24, Tpay, Dotpay, Dotpay Cards, blik, Paysafecard. Pamiętaj jednak, że wypłaty będą dokonywane wyłącznie na konto bankowe oraz na elektroniczny portfel Paymenticon.

W jaki sposób mogę wpłacić środki na swoje konto?

Po zalogowaniu się na swoje Konto Gracza otwórz zakładkę “Płatności”, widoczną na górze strony, po czym wybierz preferowaną opcję wpłaty.

Czy zostanę obciążony opłatą za dokonywanie wpłat na moje Konto Gracza w LV BET?

LV BET nie pobiera opłat za deponowanie środków na Koncie Gracza.

Jaka jest minimalna kwota, jaką mogę wpłacić na swoje konto gracza za jednym razem?

Minimalną kwotą wpłaty za pośrednictwem jednej transakcji jest 10 zł. LV BET nie pobiera od graczy dodatkowej prowizji za wpłatę na konto Gracza.

Dokonałem wpłaty na swoje Konto Gracza, natomiast środki nie zostały na nim zarejestrowane. Dlaczego?

Powodów takiego stanu rzeczy może być wiele, dlatego prosimy o przygotowanie skanu/zrzutu ekranu potwierdzającego wpłatę z widocznym numerem transakcji do naszego serwisu i kontakt z LV BET za pomocą Czatu na żywo lub poprzez wysłanie wiadomość e-mail na adres:[email protected] Nasi Doradcy sprawdzą status Twojej wpłaty i odpowiedzą na wszelkie pytania.

Wypłata

Jak długo trwa realizacja wypłaty?

Każda zlecona wypłata musi zostać zaakceptowana przez nasz Dział Finansowy. Czas realizacji wypłaty jest zależny od banku w jakim posiadasz rachunek. Jeśli bank jest na liście rapid pay, środki zostaną dostarczone nawet w 10 minut. Jeśli jednak nie znajduje się na liście banków ekspresowych, środki zostaną zaksięgowane przy najbliższej sesji rozliczeniowej. W przypadkach wyjątkowych - przy wyjątkowo wysokiej wygranej czasami ich przetwarzanie może zająć do 7 dni roboczych. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z nami poprzez Czat na żywo bądź drogą e-mailową, pisząc na adres [email protected].

Jaka jest minimalna kwota wypłaty z konta Gracza?

Minimalną dzienną kwotę, jaką można wypłacić z LV BET jest 25 zł. LV BET nie pobiera żadnych opłat za wypłatę z konta Gracza.

Czy moge anulować zleconą wcześniej wypłatę?

Istnieje możliwość anulowania wcześniej zleconej wypłaty, jeśli ta nie została jeszcze zrealizowana. Aby anulować wypłatę wystarczy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta poprzez czat na żywo dostępny 24/7 lub mailowo na adres [email protected]

Czy mogę zlecić wypłatę z mojego Konta Gracza na konto innej osoby?

Zgodnie z Regulaminem LV BET uczestnictwo osób trzecich w transakcjach jest surowo zabronione.

Informacje techniczne

Strona działa bardzo wolno. Co zrobić, aby ją przyspieszyć?

Jeśli problem dotyczy wolnego połączenia, pamiętaj, że: otwarcie kilku przeglądarek, programów do odtwarzania muzyki lub pobierania plików może spowolnić komputer i/lub ograniczyć przepustowość połączenia internetowego. Problem może wynikać również z opóźnień po stronie Twojego dostawcy usług internetowych. Kolejną przyczyną obniżenia prędkości połączenia z Internetem może być współdzielenie sieci z innymi użytkownikami w domu lub w ramach sieci LAN.

W trakcie sesji logowania wystąpił błąd. Co mam zrobić?

Może to być spowodowane tymczasowym problemem technicznym. Zalecamy usunięcie pamięci cache, plików cookie w przeglądarce, a następnie jej ponowne uruchomienie. Po dokonaniu tych czynności spróbuj ponownie uruchomić stronę, a jeżeli problem będzie nadal występował, skorzystaj z innej przeglądarki. Jeżeli i ten krok nie pomoże, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta LV BET.

Bezpieczeństwo

Czy serwis jest licencjonowany?

Jesteśmy legalnym bukmacherem i posiadamy zgodę Ministerstwa Finansów RP na prowadzenie zakładów bukmacherskich na terenie naszego kraju. Licencja o numerze PS4.6831.9.2016.EQK została wydana dnia 13 maja 2016r.

Sport

Jaka jest minimalna kwota zakładu?

Minimalna kwota, za jaką można postawić zakład to 0,50 PLN.

Czym są zakłady na żywo?

Zakłady na żywo dają możliwość przewidywania wyniku wydarzenia sportowego i wniesienia zakładu podczas trwania danego spotkania. W porównaniu do zakładów przedmeczowych, tutaj istnieje 5-10 sekundowe opóźnienie podczas wnoszenia zakładu, tak aby zachować dokładność kursów do transmisji, która to może być opóźniona.

Czy mogę pozwolić komuś innemu na wnoszenie zakładów z mojego konta?

Zgodnie z naszym Regulaminem, Klient nie może udostępnić swojego konta innym osobom w celu wnoszenia zakładów. Ponadto Klient nie powinien ujawniać nazwy użytkownika swojego konta gracza bądź hasła osobom trzecim.W przypadku gdy LVbet będzie przypuszczało, iż Klienci działają w zmowie, jako syndykat, lub podejrzane zakłady zostają wniesione przez jednego bądź kilku Klientów w krótkim okresie czasu, mogą zostać one anulowana, również po ogłoszeniu oficjalnego wyniku zakładów.

Jak mogę wnieść zakład kombinacyjny?

Aby wnieść zakład kombinacyjny, należy wybrać zdarzenia, które zostaną automatycznie dodane do kuponu. Wówczas proszę wybrać na górze kuponu zakładkę KOMBI, wpisać stawkę i kliknąć Postaw zakład.

Gdzie mogę znaleźć historię moich zakładów?

Możesz ją znaleźć poprzez zalogowanie się do swojego konta gracza, a następnie wybraniu zakładki “Moje zakłady” znajdującej się w prawym górnym rogu naszej strony.

Dlaczego mój zakład został anulowany?

W szczególnych przypadkach LV BET zastrzega sobie prawo do anulowania zakładu – częściowo lub w całości – w przypadku gdy: a) Wynik spotkania był znany przed jego zakończeniem. b) Zakłady zostały opublikowane, wniesione/zaakceptowane w wyniku błędu technicznego. c) Doszło do oczywistego błędu podczas oferowania kursu bądź zakładu. Możemy Cię zapewnić, iż takie przypadki zdarzają się wyjątkowo rzadko.

Moj zakład został rozliczony jako anulowany, co to oznacza?

Zakład anulowany oznacza, iż stawka zakładu została zwrócona. Jeżeli nie jesteś pewny dlaczego Twój zakład mógł zostać anulowany, zalecamy sprawdzenie tej informacji w regulaminie Zakładów Sportowych. W przypadku dalszych wątpliwość skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy mogę anulować swój zakład?

Gdy zakład zostanie wniesiony, a następnie zaakceptowany nie jest możliwe jego anulowanie bądź zmienienie. Prosimy o podwójne sprawdzenie przed zatwierdzeniem zakładu. Również zakłady wniesione przez pomyłkę nie zostaną anulowane.

Wniosłem zakład na zdarzenie, które zostało przełożone. Co się stanie z moim zakładem?

W takich przypadkach, zakład zostanie rozliczony jako anulowany, gdy gra nie zostanie rozpoczęta po upływie odpowiedniej ilości godzin od planowanego czasu rozpoczecia wydarzenia (Zasady są opisane w Regulaminie specjalnym dla każdej dyscypliny sportowej).

Co się stanie z moim zakładem jeżeli jedno bądź więcej wydarzeń nie zostanie rozegranych/zostanie anulowane?

Jeżeli jakiekolwiek wydarzenie na Twoim kuponie nie zostanie rozegrane, zostanie ono rozliczone po kursie 1,00 a jego sprawdzenie będzie możliwe w Historii Zakładów. Zasady te obejmują: pojedyncze zakłady: zostaną anulowane, zakłady kombinacyjne: zostaną rozliczone na podstawie wydarzeń które zostały rozegrane do końca. Przykładowo jeżeli na kuponie znajdą się trzy zdarzenia i jedno z nich zostanie anulowane, zakład zostanie rozliczony jako kombinacyjny na podstawie dwóch pozostałych zdarzeń.

Mój zakład został źle rozliczony. Co powinienem zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i przekazanie numeru ID zakładu (znajduje się on w historii zakładów). Nasz zespół sprawdzi powód takiego rozliczenia i dokona ewentualnej korekty.

W jakim czasie mój zakład zostanie rozliczony?

Zawsze staramy się, aby zakłady były rozliczane tak szybko jak jest to możliwe. Jednak niektóre spotkania wymagają oficjalnego potwierdzenia wyniku przed możliwością ich rozliczenia, co może prowadzić do minimalnych opóźnień. Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie zakłady zostały rozliczone w przeciągu godziny od zakończenia spotkania a zakłady na żywo, gdy tylko wynik będzie znany.

Gdzie mogę znaleźć regulamin dla zakładów sportowych?

Regulamin zakładów sportowych znajduje się w zakładce Regulamin – Specjalne zasady dla każdego sportu.

Czym jest zakład systemowy?

Zakład systemowy zawiera kilka kombinacji pojedynczych zakładów. Pozwala to na wygranie zakładu nawet, jeżeli nie wszystkie wyniki zdarzeń wytypujemy prawidłowo. Poniżej przedstawiamy niektóre możliwości kombinacji: Możesz wybrać system 3 z 4. Oznacza to, iż tylko 3 zdarzenia z 4 muszą zostać wytypowane prawidłowo, aby zakład okazał się wygrany. Jeżeli wniesiesz zakłady na 2 lub większą ilość spotkań, zostaną one dodane automatycznie do kuponu jako zakłady kombinacyjne. W tym momencie możesz zdecydować czy chcesz wnieść zakład systemowy. Ilość możliwych zakładów systemowych jest uzależniona od ilości zdarzeń na kuponie. Główna różnica pomiędzy zakładami systemowymi, a kombinacyjnymi jest taka, iż możesz wygrać zakład systemowy nawet wtedy, kiedy nie wszystkie Twoje zakłady okażą się wygrane. Oczywiście im więcej zdarzeń na kuponie okaże się poprawnie wytypowanych, tym większa będzie Twoja wygrana. Przykładowo możesz wybrać 4 zdarzenia sportowe i wybrać zakład systemowy 2 z 4. Oznacza to, że wnosisz 6 zakładów, ponieważ w tego typu zakładzie istnieje 6 kombinacji łączących 4 wydarzenia. Stawka na pojedynczy zakład (0.50 PLN) musi zostać wniesiona na każdą z kombinacji. Zgodnie z zasadą zakładów systemowych, wygrywasz nawet jeżeli tylko 2 z 4 zdarzeń zostaną wytypowane prawidłowo. Dokładna kwota wygranej zależy od kursów oraz ile zdarzeń udało Ci się wytypować poprawnie. Stawka takiego zakładu wyniesie 3 PLN (6* 0.50PLN).

Dlaczego nie mogę wnieść zakładu?

Jeżeli nie możesz wnieść zakładu, mimo wykonywania wszystkich niezbędnych kroków, prosimy o kontakt poprzez Live Chat lub wysłanie wiadomości mailowej zawierającej, Twoją nazwę użytkownika konta gracza, stawkę oraz rodzaj zakładu na [email protected]. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko jak będzie to tylko możliwe.

W jakim czasie otrzymam bonus, jeżeli przesłałem zgłoszenie mailowe na adres [email protected]?

​Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone najszybciej jak to możliwe. Zgodnie z regulaminem bonusy są dodawane maksymalnie do 48H.

W jaki sposób mogę użyć bonus z mnożnikiem?

​Aby wykorzystać bonus z mnożnikiem należy wytypować odpowiedni kupon i aktywować mnożnik:

  • W przypadku urządzenia stacjonarnego, aby użyć bonus z mnożnikiem należy kliknąć w zielony kafelek (Bonus/Wybierz Bonus) widoczny nad kuponem, a następnie potwierdzić jego aktywację.
  • W przypadku urządzenia mobilnego, aby użyć bonusu z mnożnikiem należy nad kuponem kliknąć w “koło zębate”, a następnie należy wybrać: “Mnożnik wygranej x”. Prosimy pamiętać, iż użycie bonusu z mnożnikiem będzie możliwe tylko przy zakładach KOMBI składających się z minimum 3 zdarzeń, o łącznym kursie minimalnym kuponu 2.50 oraz minimalnym kursie każdego zdarzenia wynoszącym 1.25.
Jest poniedziałek, a na Twoim saldzie pojawiły się dodatkowe środki?

Możliwe, że jeden z Twoich kuponów, postawionych w poprzednim tygodniu, spełnił wymagania naszej promocji Bezpieczny kupon 5+, sprawdź TUTAJ warunki. Jeśli jednak masz wątpliwości, skontaktuj się z nami na czacie lub mailowo.​

Promocje

Pakiet Powitalny 1500 PLN!

Więcej informacji

Bezpieczny kupon 5+

Więcej informacji

MultiKozak

Więcej informacji

Fame MMA: najwyższe kursy wygrywają!

Więcej informacji